środa, 27 sierpnia 2014

Międzynarodowy dzień psa

Hejka!
Tak, jestem miłośniczką zwierząt- szczególnie psów. Są dla mnie wszystkim, to dzięki nim każdego dnia jestem uśmiechnięta. Zwierzaki są dla większości ludzi ważne, wnoszą wiele miłości do domu, są zawsze, kochają ponad wszystko. Nie chcę w tym poście pisać o ludziach, którzy źle traktują zwierzęta. Dzisiaj będzie krótki i miły post. 

Już od rana na instagramie widzę bardzo dużo zdjęć ze zwierzakami. Postanowiłam, że dodam notkę na blogu, żeby przypomnieć wszystkim o swoich pieskach. W końcu dzisiaj jest ich święto! Mimo, że one tego nie wiedzą to dlaczego nie mamy z nimi spędzić dzisiaj tego dnia? Ja od rana bawię się z Majką i Wenus, zrobiłam zdjęcia tylko z Wenką ponieważ Maja boi się aparatu. Na szczęście udało mi się znaleźć jedno stare zdjęcie, żebyście mogli ją zobaczyć :) Podczas sesji zaczął padać deszcz i musiałyśmy się schować z Wenus do domu. Na szczęście udało nam się złapać kilka dobrych ujęć :) 

To tyle na dziś. Życzę Wam i Waszym pieskom udanego międzynarodowego dnia psiaków! :) 
Do następnego, Pa :)

5 komentarzy:

  1. ja nie mam pieska niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam psa :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nei wiedziałąm,że taki dzeń jest! Msz cudownego psa!
    Mój to niby york, niby nie, ale cwana bestia!
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny psiak. Ja moje psy na codzień tak rozpieszczam, że mają 'swój dzień' codziennie ;-) Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie mam psiaka :/
    Uwielbiam owczarki niemieckie!!! <3

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze <3
Zaobserwuj a ja zrobie to samo :)